هاشمی در جمع خبرنگاران مطرح كرد؛

برنامه وزارت ارتباطات برای افزایش کیفیت اینترنت

برنامه وزارت ارتباطات برای افزایش کیفیت اینترنت

به گزارش توسعه نرم افزار، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برنامه این وزارت خانه را برای افزایش کیفیت اینترنت توضیح داد و اظهار داشت: درحال پیگیری مبحث رفع فیلترینگ هستیم.



به گزارش توسعه نرم افزار به نقل از مهر، سیدستار هاشمی در حاشیه آئین شروع سال تحصیلی جدید در رابطه با برنامه وزارت ارتباطات برای بهبود تجربه کاربران از استفاده از اینترنت اظهار نمود: در اینجا دو نگاه وجود دارد اول این که نظارت هایمان در این حوزه را تقویت نماییم که این کار را در دوره جدید پیگیری خواهیم کرد و دوم این که زیرساخت ها را تقویت نماییم که هر دو مبحث در دستور کار قرار دارد.
وی ضمن اشاره به این که رئیس جمهور هم بحث رضایت مردم را مطالبه می کند و مرتب در جلسات هیئت دولت بر این مورد تاکید دارد، اضافه کرد: در این راستا مکلف هستیم که این مورد را پیگیری نماییم. در این عرصه طراحی های لازم در حال انجام می باشد و گام به گام پیش می رویم.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تصریح کرد: در جلسه شورای معاونان ضمن معارفه معاونان جدید یکی از موضوعات جدی که بر آن تاکید کردم اینست که به شکل دوره ای و مرتب در تعامل با خبرنگاران باشند و نشست های رسانه ای بگذارند و پاسخگو باشند.
هاشمی همینطور در رابطه با مبحث فیلترینگ اظهار داشت: محور این کار شورایعالی فضای مجازی و مرکز ملی فضای مجازی است اما سلسله جلساتی برگزار شده و امروز هم جلسه ای داریم. درحال پیگیری هستیم و اجازه بدهید این موضوعات را در فضای کارشناسی دنبال نماییم.


منبع:

1403/07/02
16:16:54
5.0 / 5
165
تگهای خبر: اینترنت , برنامه , فناوری , فناوری اطلاعات
مطلب توسعه نرم افزار را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط در DevSoft
نظرات بینندگان DevSoft در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۳
devsoft