ویژه مشتریان و صاحبان مشاغل؛

دسترسی و ثبت سفارش تمام خدمات حرفه ای با اپلیکیشن ایرانی

دسترسی و ثبت سفارش تمام خدمات حرفه ای با اپلیکیشن ایرانی

به گزارش توسعه نرم افزار، یک شرکت دانش بنیان موفق به طراحی اپلیکیشن موبایل مدیریت خدمات شهری و سرویس دهی صاحبان مشاغل خدماتی شده که با مجازی سازی درخواست ها و خدمات رسانی، احتیاج به حضور را به حداقل رسانده است.



به گزارش توسعه نرم افزار به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، اپلیکیشن موبایل مدیریت خدمات شهری و سرویس دهی صاحبان مشاغل خدماتی، جهت تسهیل هماهنگی بین مشتریان و صاحبان مشاغل خدماتی تهیه شده است بدین صورت که مشتریان می توانند از صاحبان مشاغل خدماتی که در اپلیکیشن تعریف شده اند، درخواست نوبت برای دریافت خدمات رسانی کنند و صاحبان مشاغل این درخواست ها را به اعضا تیمی که در اپلیکیشن بوجود آورده اند، برپایه تخصص آنها ارجاع می دهند و زمان و مکان خدمات رسانی را در تقویم اپلیکیشن تعیین می کنند.
ناصر محمودی، مدیرعامل شرکت دانش بنیان جاپکو در مورد کاربرد و استفاده این محصول عنوان کرد: در عصر تکنولوژی و به خصوص مجازی سازی تلاش بر کاهش رفت و آمدها و حضور در اماکن عمومی بخصوص ازدحام در اماکن عمومی است. محصول عرضه شده هم در همین راستا با مجازی سازی درخواستها و نوبتها و خدمات رسانی، احتیاج به حضور را به حداقل رسانده و مشاغل خدمت رسان را طبق بهینه ترین زمان به محل ثبت درخواست می رساند.
وی افزود: این اپلیکیشن در قسمت خانگی مراکز تجاری و هر بخشی که احتیاج به خدمات رسانی از جانب مشاغل خدمت رسان دارند، به کار می آید.
به گفته او، این اپلیکیشن سال ۲۰۲۲ تولید و برای ۱۵ نفر فرصت اشتغال در قسمتهایی همچون توسعه دهنده های کراس پلتفرم، طراح رابط کاربری، تیم مارکتینگ و بازاریابی و تولید محتوا فراهم نموده است.
محمودی در مورد ارزش و اهمیت اپلیکیشن موبایل مدیریت خدمات شهری و سرویس دهی صاحبان مشاغل خدماتی در اقتصاد خاطرنشان کرد: این محصول با هزینه ۲۰ هزار دلار با همکاری شرکت خارجی در نسخه mvp توسعه داده شده است و سرویس پرمیوم نسخه تجاری آن در مارکت های جهانی سالانه ۴۰۰ دلار به فروش می رسد.
به گفته او، در بازار داخلی ایران نمونه های مشابه این اپلیکیشن وجود دارد اما امکانات اپلیکیشن های مذکور صرفاً در حوزه معرفی مشاغل است این در شرایطی است که محصول شرکت جاپکو ارتباط دوطرفه و کاملا تعاملی بین صاحبان مشاغل و کاربران فراهم می آورد و نقطه قوت آن وجود تمام امکانات مشابه گوگل کلندر جهت مدیریت زمان بندی و نوبت دهی متقاضیان خدمات است.
وی افزود: نمونه های خارجی معدودی هم عرضه شده اند که برپایه امکانات متفاوتی که به کاربران عرضه می دهند و مدت زمانیکه کاربران می توانند از آن پلت فرم استفاده کنند، متفاوت می باشد. این محصول به زبان انگلیسی هم پیاده سازی شده و از لحاظ تکنیکال و قیمت امکان رقابت با نمونه های مشابه خارجی را دارد.
محمودی در مورد مهم ترین مزیت این محصول نسبت به نمونه مشابه خارجی تصریح کرد: امنیت بسیار بالاتر با عنایت به کدنویسی تمیز برپایه استانداردهای جهانی، بهره گیری از متدهای بهینه سازی، تطبیق و تنوع امکانات اپلیکیشن و تهیه فهرستی متنوع از مشاغل خدمت رسان همچون مزیت های این محصول است. با عنایت به ماهیت این اپلیکیشن تمام مشاغل خدماتی همچون افرادی که دارای مکان ثابت یا دفتر برای عرضه خدمات نیستند می توانند مشتریان خویش را گسترش دهند و درآمد کسب کنند. هم اکنون هم درصدد افزودن فرآیندهای سفارشی بیشتر به آن هستیم.
وی اضافه کرد: انواع تست های استاندارد جهانی همچون IEEE-۸۲۹ روی محصول معرفی شده اجرا شده و بعد از گذراندن موفق تست ها در بازار عرضه شده است؛ بنابراین عملکرد صحیح محصول با درصد اطمینان بالایی تایید می شود.
مدیرعامل شرکت دانش بنیان جاپکو در مورد صادرات این محصول اظهار داشت: با عنایت به تولید محصول بر مبنای استانداردهای جهانی و زبان لاتین و در تعامل با یک شرکت رومانیایی، در صدد هستیم تا محصول را به تمامی بازار اروپا معرفی نماییم.
محمودی در انتها تصریح کرد: با عنایت به شرایط سیاسی و اقتصادی موجود، شرکتهای دانش بنیان ایرانی جهت حضور در زمینه های بین المللی بیشتر از پیش به حمایت ارگان هایی همچون معاونت علمی و فناوری نیاز دارند. بنابراین انتظار می رود معاونت علمی و فناوری بتواند با پشتیبانی از شرکت ها فرآیند معرفی و فروش محصولاتشان در زمینه بین الملل را تسریع کند.


منبع:

1403/01/20
13:24:39
5.0 / 5
296
تگهای خبر: اپل , استاندارد , بازار , تخصص
مطلب توسعه نرم افزار را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط در DevSoft
نظرات بینندگان DevSoft در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۵
devsoft