تندیس زرین 6 ستاره روابط عمومی سرآمد به ایرانسل رسید
توسعه نرم افزار: دهمین دوره آیین قدردانی از سرآمدان روابط عمومی ایران، نشان ویژه مدیر ارشد تعالی گر ارتباطی را به دکتر بیژن عباسی آرند مدیرعامل ایرانسل اعطا کرد.
به گزارش توسعه نرم افزار به نقل از روابط عمومی ایرانسل، عصر روز گذشته ۱۲ اسفند ۱۴۰۲، مراسم پایانی دهمین دوره آیین قدردانی از سرآمدان روابط عمومی ایران، با حضور دکتر محمدمهدی برادران معاون صنایع عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت، پروفسور باقر ساروخانی، مدیران عامل سازمان ها و صنایع و شماری از فعالان ارتباطی و نیز قرائت پیام رییس انجمن بین المللی روابط عمومی (IPRA)، در سالن اصلی مرکز همایش های بین المللی صداوسیما، انجام شد.
در این آیین، با توجه به رأی هیأت داوران و با کسب بالاترین امتیازهای لازم از ارزیابی های تخصصی، نشان ویژه «مدیر ارشد تعالی گر ارتباطی»، به سبب تعالی جویی و تعالی گری در مدیریت ارتباطات با مخاطبان درونی و بیرونی، به دکتر بیژن عباسی آرند مدیرعامل ایرانسل اعطا شد. همین طور در این مراسم، برمبنای ارزیابی های تخصصی انجام شده، ایرانسل با کسب بیشترین امتیاز در میان شرکت کنندگان، موفق به دریافت تندیس زرین ۶ ستاره سرآمدی روابط عمومی شد. در این ارزیابی، روابط عمومی ایرانسل «به دلیل تعهد به سرآمدی و طی مسیر سرآمدی، برمبنای مدل QMPR و کسب ۸۱۵ امتیاز طبق آرای ممیزان و ارزیابان و دریافت ۶ ستاره»، شایسته دریافت تندیس زرین سرآمدی شناخته شده است. همین طور در قسمتی از این مراسم، پیام خانم ناتاشا پاولوویچ بویا، رییس انجمن بین المللی روابط عمومی (IPRA) قرائت شد. در این پیام، رییس IPRA، روابط عمومی ها را بیش از گذشته، ایفاگر نقشی بنیادین در همه جنبه های روابط فردی، میان فردی، اجتماعی و سازمانی دانست که باید همیشه و هوشمندانه، به سمت برتری و سرآمدی بیشتر گام بردارند و روز به روز بر کیفیت و اثربخشی فعالیت ها، اضافه کنند. معاون صنایع عمومی وزارت صمت در این مراسم با اشاره به این که صنایع، پیشران همه حوزه ها هستند، اظهار داشت: تعریف مدل تعالی برای روابط عمومی، در کنار فرآیندهای نوآوری و مشتری مداری، کار ارزشمندی است که امیدواریم صنایع پیشران آن باشند. قدردانی از یک عمر دستاوردهای علمی پروفسور باقر ساروخانی، پدر علم جامعه شناسی ارتباطات ایران نیز از بخش های دیگر این مراسم بود. او با اشاره به این که سرآمدان معماران توسعه پایدار هستند، اظهار داشت: به تک تک شما برگزیدگان تبریک می گویم. سرآمدی در روابط عمومی، انطباق هر روزه ما با دنیای جدید است. متاورس، هوش مصنوعی، اینترنت اشیاء و فناوری های نوین، تحول در ارتباطات را بیش از پیش به وجود می آورند و سرآمدان روابط عمومی، قسمتی از این تغییر آینده را رقم می زنند. روابط عمومی ایرانسل همیشه کوشیده است تا همگام با هدف راهبردی ایرانسل که حرکت از شرکت خدمات ارتباط پایه (Telco) به شرکت فناوری محور (Techco) است و به عنوان «اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران» و «نخستین ارائه دهنده 5G و رکورددار سرعت و تعداد سایت نسل پنج در ایران»، در قالب مسئولیت اجتماعی خود، ارتباط ایرانسل با افکار عمومی و پاسخگویی به رسانه ها را بیش از پیش تقویت کند و برنامه های ایرانسل در کمک به ایجاد زیست بوم اقتصاد دیجیتال را در بخش مسئولیت های حوزه ارتباطات و رسانه، محقق کند.
منبع: توسعه نرم افزار
مطلب توسعه نرم افزار را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط در DevSoft
نظرات بینندگان DevSoft در مورد این مطلب