احتمال برخورد قانونی در آمریكا؛

تبلیغات بدون برچسب در تایم لاین کاربران ایکس ظاهر می شود

تبلیغات بدون برچسب در تایم لاین کاربران ایکس ظاهر می شود

به گزارش توسعه نرم افزار، پلت فرم اجتماعی ایکس (توئیتر سابق) احیانا تبلیغات خویش را به شیوه صحیح برچسب نمی زند و باردیگر در معرض ریسک برخورد با کمیسیون فدرال تجارت(FTC) قرار دارد.


به گزارش توسعه نرم افزار به نقل از انگجت، طی روزهای اخیر گزارش های گوناگونی از ظهور تبلیغات در تایملاین کاربران بدون برچسب های مربوطه انتشار یافته است. بر اساس گزارش های انتشار یافته، علاوه بر گروههای صنعتی، کاربران هم چند تبلیغ رصد کرده اند که برچسب معمول «آگهی » نداشت. این برچسب پست را بعنوان یک محتوای پولی از معمولی جدا می کند. البته با کلیک روی بخش «...» پست های مذکور که نشان دهنده پولی بودن آنها است، آگهی بودن محتوا کاملا واضح خواهد بود. تبلیغات بدون برچسب کاربران را ناراضی کرده چونکه امکان دارد به صورت اشتباه تصور کنند پلت فرم پست هایی از اکانت هایی که آنها فالو نمی کنند را در تایم لاین شان نشان داده است. از طرفی این چالش ریسک مشکلات حقوقی بیشتر با کمیسیون فدرال تجارت را هم در بر دارد. ناندینی جامی یکی از بنیانگذاران گروه نظارتی «Check My Ads» طی روزهای گذشته نمونه هایی از این موارد را در حساب کاربری ایکس خود منتشر نموده است. این گروه غیرانتفاعی مشغول بررسی چالش است و کاربران ایکس را تشویق می کند نمونه های مشابهی که رصد می کنند را گزارش دهند. هنوز معلوم نیست تبلیغات بدون برچسب در نتیجه باگ یا یک تغییر عمدی توسط شرکت بوجود آمده اند.

1402/06/20
12:09:06
5.0 / 5
344
تگهای خبر: حقوق , شركت
مطلب توسعه نرم افزار را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط در DevSoft
نظرات بینندگان DevSoft در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۳
devsoft